Recenzja #14 Szampon EcoLab "Wzmacniający objętość i przyspieszenie wzrostu" - idealny dla delikatnych włosów

W pielęgnacji włosów, mało czasu poświęcamy przy wyborze szamponu. Ważne, żeby nie miał silikonów i zmywał brud z włosów. Jednak moje delikatne włosy pokazały mi, że kluczowym elementem nie są głównie maski i oleje, ale również szampon. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szamponu z EcoLabu, który stał się moim ulubieńcem, pomimo pewnych zastrzeżeń na początku.
Zapraszam na post o szamponie EcoLab "Wzmacniający objętość i przyspieszenie wzrostu".


Skład szamponu 
Aqua, Zingiber Officinate Root Floral Water (woda imbirowa), Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Organic Hamamelis Virginiana Leaf Extract(organiczny oczar wirginijski), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Simmondsia Chinensis Oil (olej jojoba), Hibiscus Extract (hibiscus), Organic Macadamia Integrifolia Seed Oil (olej makadamia), Shea Butter Ethyl Esters (masło shea), Glycerin, Organic Triticum Vulgare Oil (organiczny olej z kiełków pszenicy), Glycereth-2 Cocoate, Perfume, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.

Skład szamponu jest bardzo bogaty, bez grama silikonów i mocnych detergentów. Jak też widzicie, pełno jest olei, ale bez obaw - formuła produktu nie jest tłusta, ani oleista, więc kosmetyk nie przeciąży wam włosów i nie pozostawi tłustych. 

Konsystencja produktu i zapach
Szampon jest w miarę gęsty, a jego zapach przywodzi mi na myśl lody limonkowe. :) 
A mycie nim włosów, sprawiało mi ogromną przyjemność.

Opakowanie, pojemność i cena
Opakowanie jest zrobione z twardego plastiku, a etykieta jest "nadrukowana" na buteleczce. Zamknięcie jest na "klik", dzięki czemu możemy mieć pewność, że zawartość się nie wyleje. 
Poza tym, takie zamknięcie jest ciężko uszkodzić.

Za 250 ml szamponu zapłacimy 14.90 zł. A kupowałam go tutaj.

Moja opinia
We wstępie napisałam, że początkowo nie przypadł mi do gustu. Miałam wrażenie, że nie domywa oleju i włosy przy nasadzie są przyklapnięte. Dlatego, na jakiś czas odłożyłam go na bok.
Pewnego dnia, sięgnęłam po niego jeszcze raz, by dać mu szansę i od tej pory używałam go codziennie. Używałam go na dwa sposoby : spienianie w dłoniach lub spienianie w kubełku. Mycie zaczynałam od skóry głowy i tam gównie się przykładałam. Następnie, resztę piany "wgniatałam" we włosy na długość. 
I zależnie od czasu i chęci, zostawiałam tą pianę na głowie i włosach od 30 sekund do 1,5 minuty. 
A dlaczego tak długo? Szampon ma bardzo przyjemny skład, bogaty w oleje i w inne dobrocie, więc szkoda mi było od razu go zmywać. W trakcie trzymania włosów w pianie, nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych. Gdy spłukałam produkt, włosy były miękkie, nie plątały się i były przede wszystkim ładnie domyte.
Szamponu używałam przez około 2 miesiące, a, gdyby nie podbieranie przez mamę i siostrę (jak już zauważyliście, o tych dwój złodziejaszkach piszę praktycznie w każdej recenzji) to by wystarczył na 2,5 do 3 miesięcy, mycia codziennie.

Podsumowując, produkt polecam dla tych, którzy nie potrzebują mocnego oczyszczenia i mają delikatne włosy. Uważam, że szampony z EcoLab'u mogłyby być używane dla dzieci, którym włoski się plączą i są nie do rozczesania.

Mieliście już swój szampon z EcoLab'u? Jakie inne delikatne szampony polecacie?

Pozdrawiam,




Komentarze

  1. Teraz używam Vianka normalizujacego i tez metoda kubeczkowa, ladnie domywa ale pieni sie dziwnie xd z Ecolab mam z pigwa, czeka w kolejce nastepny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiam nad szamponami z Vianka... Może za jakiś czas się w końcu zdecyduje :) Daj znać jak Ci się z EcoLabu będzie sprawdzał ^^

      Usuń
  2. Wróciłam ostatnio do Babydreamu, i jak kocham jego delikatne oczyszczanie, tak nienawidzę tego, jak bardzo potrafi plątać włosy... Dlatego też uroczyście postanowiłam, że kiedy będę miała dzieci, to od razu kupuję arsenał EcoLabów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, Babydream jest w stanie zrobić tragedię na włosach... :D Matki "EcoLabki" :D

      Usuń
  3. Muszę w końcu przetestować jakiś szampon z EcoLabu. Mnóstwo blogerek je chwali. Mam nadzieję, że na moich włosach, które potrzebują delikatnego oczyszczenia spisze się w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie zabieram sie do testowania Vianka dla wlosow rozjasnianych, potem w kolejce czeka ten. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponów z Vianka nie miałam jeszcze, ale coraz bardziej im się przyglądam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i wyświetlenie jest dla mnie prawdziwą motywacją! Dziękuję! :)

back to top