Majowa aktualizacja włosów | 2017

Bardzo przemęczyłam ubiegły miesiąc, ponieważ każdy nauczyciel chciał zdążyć z materiałem, co za tym idzie, byłam zmuszona przeżyć mnóstwo kartkówek, sprawdzianów i projekt sieci komputerowej. Jak widać, udało mi się wygospodarować trochę czasu i zasiąść do napisania aktualizacji.



Ta jak wspominałam wyżej, maj był miesiącem, gdzie cały czas byłam zabiegana i nie miałam okazji zaopiekować się włosami jak należy. Pielęgnację zmniejszyłam do minimum, ograniczając się do mycia włosów i czasami do olejowania, czy maskowania na 5 minut. W dodatku, mój kącik z kosmetykami do włosów świecił pustką, dlatego również to przyczyniło się do ubogiej pielęgnacji. 
Jak się już domyślacie, taka sytuacja sprawiła, że włosy na tym trochę ucierpiały. Pisze "trochę" ponieważ, w porównaniu do sytuacji z listopada  to i tak wypadają dobrze.
Oczywiście, również plączą się jak szalone i niestety pojawiły się białe kropeczki, które pokazują, że końcówki się łamią.

Kosmetyki jakich używałam to :
♦ szampony : Barwa tatarako-chmielowy
♦ odżywki/maski : BingoSpa proteiny kaszmiru i kolagen, masło shea i pięć alg, drożdżowa, maska Perfect Me pomarańczowa, Kallos keratin, balsam BA nr4, Gliss Kur Total Repair
♦ oleje : kokosowy, z pestek winogron
♦ zabezpieczenie : serum CHI, jedwab GP
♦ dodatki : siemię lniane
♦ akcesoria : szczotka z włosia dzika, gumka invisibooble 


Przyrost
Powiem szczerze, że w ogóle się na nim nie skupiałam. Ale z tego co zauważyłam pod koniec miesiąca, to ten standardowy centymetr jest. :)



Plany na czerwiec
Zakupy ze sklepu Agnieszki - napieknewlosy.pl pozwolą mi uzupełnić magazyn kosmetyków, więc będzie co testować. Zamówiłam dwie wcierki, maskę oraz szampon,a co to będzie zobaczycie za niedługo w poście z haulem. :)

Podsumowując
Maj nie był najlepszy, ale również nie był najgorszy jeśli chodzi o fochy moich piórek. Będę się starała jak najlepiej o nie zadbać w czerwcu, jak i w pozostałych miesiącach. W szczególności, że za rok mam studniówkę, a chciałabym, aby w końcu moje włosy ładnie się prezentowały.



Pozdrawiam,







Komentarze

  1. moje włosy po takiej minimalistycznej pielęgnacji byłyby w opłakanym stanie a Twoje prezentują się naprawdę całkiem nieźle :) wielkimi krokami zbliżają się wakacje więc będziesz miała duuużo czasu na pielęgnację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje wakacjami. Jeśli znajdę sobie sezonową pracę na polu to z moich włosów zostanie siano. :p Dziękuję za komentarz!

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i wyświetlenie jest dla mnie prawdziwą motywacją! Dziękuję! :)

back to top